Social network you want to login/join with:
Client:
Location:
Job Category:
Other
EU work permit required:
Yes
Job Reference:
b37671607e77
Job Views:
4
Posted:
14.03.2025
Expiry Date:
28.04.2025
Job Description:
Description
The responsibilities of this position are performed within the framework of a regional business model that is defined and managed by Mondelēz Europe GmbH, Switzerland.
No Relocation support available.
Business Unit Summary
At Mondelez Europe, we are proud, not only of the iconic brands we make, but also of the people who make them. Our delicious products are created in 52 plants across Europe by more than 28,000 passionate people. We are the top maker of chocolate and biscuits and a leading maker of gum and candy. We make sure our powerful global brands and local jewels like Cadbury, Milka and Alpen Gold chocolates, Oreo, belVita, LU and Tuc biscuits get safely into our customers' hands—and mouths. Great people and great brands. That’s who we are. Join us on our journey to continue leading the future of snacking around the world by offering the right snack, for the right moment, made the right way.
Mondelēz International is an equal opportunity employer and all qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, religion, gender, sexual orientation or preference, gender identity, national origin, disability status, protected veteran status, or any other characteristic protected by law.
Job Type
Regular Customer Support Administration Services
Description
Make It Happen at Mondelēz International – Bist du dafür bereit?
Gestalte mit uns die Zukunft des Snacking. Mach’s möglich.
Du empfängst, begrüßt und unterstützt unsere Besucher und Kunden, damit diese einen sicheren und angenehmen Aufenthalt während ihres Besuchs genießen können.
Dein Beitrag
1. Effiziente Kundenabwicklung an den Kassen unseres Milka Shops
2. Aktive Verkaufstätigkeit mit Kundenberatung auf Deutsch und Englisch
3. Wareneingangskontrolle und Bestandsmanagement
4. Bedarfsorientiertes Auffüllen der Regale
5. Tägliche Kassenabrechnung durchführen
6. Dekorieren der Verkaufsfläche
7. Unterstützung bei verschiedenen Verkaufsevents (Milka-Schokofest, Weihnachten und Ostern).
Was du mitbringst
1. Herausragende Sozialkompetenz, Kommunikationsstärke und Erfahrung im Umgang mit der Öffentlichkeit
2. Schnelle Anpassungsfähigkeit und flexibles Arbeiten
3. Freude an der Bereitstellung exzellenten Kundenservices für Gruppen und Einzelpersonen
4. Selbstbewusstes Auftreten, freies Sprechen und Präsentationstalent
5. Freunde an Teamarbeit sowie selbstständige Arbeitsweise ohne Betreuung
6. Höfliches Auftreten
7. Auge fürs Detail
Mehr über diese Rolle
Arbeitszeit: 30h Teilzeit, Dienstag-Samstag (Di-Fr bis max. 17.00 Uhr, Samstags bis 12.30 Uhr)
Öffnungszeiten:
Mo & Sam: 9.00 – 12.00 Uhr
Di – Fr: 9.00 – 16.30 Uhr
Gesetzlicher Hinweis in Österreich: Die Gehaltseinstufung erfolgt in den KV für Handelsangestellte. Bei entsprechender Erfüllung der oben Anforderungen beträgt das Brutto-Einstiegsgehalt für diese Position EUR 30.000,-- pro Jahr, aufgeteilt auf 14 Bezüge in Vollzeit. Eine Bereitschaft zur Überzahlung abhängig von Ihrer Berufserfahrung und Qualifikation besteht.
#J-18808-Ljbffr